بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۲۰۰۹ تا ۲۰۰۴ HELL GIRL

۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ HELL GIRL

انیمه

دختر جهنمی یک مجموعه تلویزیونی انیمه ژاپنی که توسط استودیوهای انیپلکس و دین تولید شده‌است. این سری انیمه در حال حاضر شامل سه فصل می‌باشد که توسط ایستگاه‌های تلویزیونی متعددی مانند انیماکس، ام‌بی‌اس، توکیو ام‌ایکس و دیگر شبکه‌ها در سرتاسر ژاپن پخش شده‌است. بعدها از روی این اثر یک سری مانگا، یک مجموعه تلویزیونی لایو-اکشن ۱۲ قسمتی که در سال ۲۰۰۶ از شبکه نیپون تلویژن پخش شد و همچنین بازی ویدئویی ساخته شده‌است.

پخش اولین فصل این مجموعه به کارگردانی تاکاهیرو اوموری به تعداد ۲۶ قسمت از ۴ اکتبر ۲۰۰۴ تا ۸ آوریل ۲۰۰۶ ادامه داشت. پس از موفقیت فصل اول، فصل دوم سری با عنوان دختر جهنمی: دوآینه  از اکتبر ۲۰۰۶ تا آوریل ۲۰۰۷ در ژاپن پخش شد. فصل سوم سری نیز به کارگردانی هیروشی واتانابه و با نام دختر جهنمی: سه رگ  از ۴ اکتبر ۲۰۰۸ شروع شده و تا ۴ آوریل ۲۰۰۹ ادامه داشت


  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی