بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

فرهنگ و تمدن کشور کره ی جنوبی - قسمت3

جغرافیای کشور کره ی جنوبی دریک نگاه:(تقسیمات کشوری)

بر اساس آخرین تقسیمات کشوری، کرهٔ جنوبی از ۹ استان و ۲ شهر ویژه تشکیل گردیده که زیر نظر فرماندار انتصابی دولت مرکزی اداره می‌شوند و مشخصات آن‌ها به شرح زیر است:

کره

توضیحات
شماره نام نوع مساحت(کیلومتر مربع) مرکز
1 سئول شهر ویژه 614 -
2 بوسان کلان شهر 373 -
3 دائگو کلان شهر - -
4 اینچئون کلان شهر - -
5 گوانگجو کلان شهر - -
6 دائجون کلان شهر - -
7 اولسان کلان شهر - -
8 کیونگی ایالت 10960 سوون
9 کانگوون ایالت 16714 چونچون
10 چونگچونگ شمالی ایالت 7436 چونگجو
11 چونگچونگ جنوبی ایالت 7800 تائجون
12 چولای شمالی ایالت 8050 چونجو
13 چولای جنوبی ایالت 12060 موان
14 کیانگسانگ شمالی ایالت 19800 تائگو
15 جیونگسانگنام جنوبی ایالت 11948 چانگ وون
16 چجو ایالت خودمختار 1829

چجو

 

 

 

 

 

  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی