بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۱۹۹۸ SERIAL EXPERIMENTS LAIN

۱۹۹۸ SERIAL EXPERIMENTS LAIN

انیمه

تجربیات سریالی لین یک مجموعه انیمه در سبک سایبرپانک که توسط ریوتارو ناکامورا کارگردانی شده‌است. این مجموعه اولین بار از ژوئیه تا سپتامبر ۱۹۹۸ از تی‌وی توکیو پخش شد.

اگر «تجربیات سریالی لین» را با یک ذهن باز ببینید، یکی از سریال‌های ست که بیشتر از هر انیمه دیگری ذهنتان را به چالش کشیده و تحریک می‌کند. این‌یک داستان خطی متعارف نیست؛ بلکه برای بیان داستانش متکی به اتمسفر و کاراکترها استلین داستانی است با عناصر فلسفی مانند زندگی، هویت و ارتباطات محوریت داستان بر زندگی دختری به نام لین یاکورا است که در حومه ژاپن زندگی می‌کند و ارتباطش با وایرد که یک شبکه کامپیوتری مشابه اینترنت است. خانواده متوسط لین متشکل از یک خواهر بی احساس به اسم میکا، یک مادر سرد و یک پدر عاشق کامپیوتر است. ماجرا از جایی شروع می‌شود که دخترهای مدرسه ایمیلی از چیسا یوکومودا دریافت می‌کنند که به تازگی خودکشی کرده. لین هم نامه مشابهی دریافت می‌کند و چیسا در چت به او می‌گوید که در واقع نمرده بلکه تنها "بدن خود را رها کرده‌است" و در نتیجه توانسته خدا‌ را در وایرد پیدا کند. لین بعد از این ماجرا شروع می‌کند به عمیق‌تر شدن در افکار خودش و شناختن بیشتر دنیای کامپیوترها و شبکه.این مجموعه ترکیبی است از فلسفه، تاریخچه کامپیوتر، ادبیات سایبرپانک و نظریه توطئه که باعث شده موضوع چندین تحقیق دانشگاهی قرار بگیرد.


  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی