بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

6 انیمه برتر جهان

انیمه  6 انیمه برتر جهان :

Monogatari Series 

وقتی در نام اثری کلمه «داستان» monogatari به چشم بخورد چند احتمال را به ذهن مخابره می‌کند. اولین آنها اعتماد به نفس بالای خالق اثر است که به قدری به داستان محصول خویش اعتقاد دارد که نام داستان را برایش برگزیده است. و درمورد این

محصول خاص این عزت نفس کاملا بجا است. این سری،که اقتباسی از light novle به همین نام است توسط استدیو Shaft و از سال ۲۰۰۹ در سری‌های گوناگون در حال پخش است و فصل به فصل بر تعداد بیشمار طرفداران خود می‌افزاید.اثری به غایت خاص که در عین دارا بودن کلیشه‌های رایج این ژانر، به همان اندازه متفاوت و خاص کار شده است.

اقتباس این استدیو، اقتباسی تصویری و متنی است. تصاویر و متن‌ها بسرعت می‌روند و جای خود را به تصاویر و متن‌های اغراق شده‌ی دیگری می‌سپارند. کات‌های پی در پی و رنگ بندی خاص این اثر به همراه داستان زیبایش، ترکیبی بسیار خواستنی را بوجود اورده است.

داستان کلی این اثر، پیرامون پسری با نام اراراگی کویومی میچرخد که در سال سوم دبیرستان، با سلسله حوادثی ماوراالطبیعه بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند.حوادثی که در عجیب ترین رویاهایش نیز تصورشان را نمی‌کرد.

  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی