بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

5 انیمه برتر جهان

انیمه  5 انیمه برتر جهان :

Steins Gate

آیا انیمه با داستانی پیرامون سفر در زمان و دنیاهای موازی دوست دارید؟

آیا دوست دارید اثری با این داستان از روایت و پرداخت فوق‌العاده‌ای هم برخوردار باشد؟

آیا دوست دارید این اثر شخصیت‌های بسیار بیادماندنی نیز داشته باشد؟

آیا دوست دارید این اثر تا آخرین قسمت حس تنش و رازآلودگی خود را حفظ کند و برای لحظه‌ای یقه بیننده را رها نکند وآرامش نگذارد؟

پس به شما تبریک میگویم. همین الان شما اثری با تمام ویژگی‌های بالا پیدا کرده‌اید. شاهکاری به نام «دروازه آشتین» انیمه‌ای بسیار خوش ساخت که از روی Visual Novle به همین نام ساخته شده است و داستان چند جوان را که درگیر ماجرایی بسیار پیچیده و درگیر کننده شامل سفر در زمان و دنیاهای موازی و ماشین زمان می‌شوند را روایت می‌کند.

  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۱)

انیمه اشتاینز گیت دومین انیمه برتر تاریخ شده و به هر کسی پیشنهاد میکنم ببینه

قابل توجهه که داستان اصلی این انیمه از قسمت 12 فصل 1 شروع میشه و تمام جذابیت و نفس گیر بودن داستان بعد از قسمت 12 اتفاق میوفته

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی