بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

3 انیمه برتر جهان

انیمه  3 انیمه برتر جهان :

One Piece

وقتی میخواهیم درمورد وان پیس صحبت کنیم، باید همیشه به یاد داشته باشیم که با اثری مواجه هستیم که هفده سال پیاپی در حال پخش است و در این مدت زمان طولانی نه تنها با افت خاصی مواجه نشده است، بلکه قدرتمند و با برنامه به راه خودش ادامه می‌دهد.همین مقدار کم اطلاعات، کنجکاوی هر انیمه بینی را به خودش جلب می‌کند که با چه محصولی طرف است که با این مدت زمان پخش طولانی هم از نمرات خیلی خوبی برخوردار است هم از اقبال عمومی بالایی. داستان این انیمه درمورد ماجراجویست و یک هدف. بخواهم کلیت وان پیس را در چند کلمه خلاصه کنم نتیجه به این صورت می‌شو: دریا و کشتی، دوستی و رفاقت، مبارزه، جست و جو و مکاشفه.

ایچیرو اودا خالق این اثر بزرگ از سال ۱۹۹۷ تا الان در حال کار بر روی این بزرگترین مخلوق خویش است و گویا فعلا هم علاقه‌ای به اتمام ماجراجویی‌های این گروه دوست داشتنی داستان ما ندارد. ما هم از ته دل امیدواریم که حالا حالا این فکر به سر ایشان نزند!

پس اگه هنوز سراغ این اثر به‌یاد ماندنی نرفته‌اید هرچه سریع‌تر کشتی‌های خود را به آب بیندازید و آماده ماجراجویی فوق‌العاده‌ای باشید. ماجراجویی هایی به وسعت یک دنیا

  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی