بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

مروری بر فیلمهای ترسناک برتر سینمای ژاپن ( J-Horror )

با عرض سلام خدمت خواننده های وب 
ـ امیدوارم که از مطالبی که در سایت قرار میدم راضی و خشنود باشید من سعی میکنم که علاوه بر نقد های انیمه و ... به مطالب مختلف دیگه ای هم بپردازم یکی از این مطالبی که قراره در موردش صحبت کنم مربوط به سینمای ژاپن هستش ... ژاپن مهد داستان و افسانه های ترسناک هستش که تو دنیای امروزی خیلی مورد تحقیق و تحلیل و بررسی قرار میگیره و خیلی از فیلم ها و سریال های ترسناک از روی همین داستان ها نوشته شده .
حال قراره مروری داشته باشیم بر ترسناک ترین فیلم های تاریخ ژاپن 
با سپاس و تشکر و فراوان 
نویسنده : سیده فاطمه طباطبایی
فیلم آب تیره Honogurai mizu no soko kara )

کارگردان : هیدئو ناکاتا
نویسنده :‌کوجی سوزوکی

یکی از ترسناک ترین فیلم های ژانر وحشت سینمای ژاپن اب تیره نام دارد . اب تیره به نویسندگی کوجی سوزوکی و به کارگردانی هیدئو ناکاتا ساخته شده است این فیلم در جدول رده بندی ترسناک ترین فیلم های سینمای ژاپن در رتبه ی پنجم قرار دارد و هنوز هم با اینکه خیلی از ساخت این فیلم میگذرد اما بسیاری از مردم در مورد این فیلم خیلی صحبت ها میکنند . این فیلم در سال 2002 ساخته شد که داستان یک مادر و دختری را روایت میکند که به یک اپارتمان جدید نقل مکان کرده تا زندگی جدیدشان را در ان انجا شروع کنند و اتفاقات عجیبی شروع میشود . هیدئو ناکاتا جز بهترین کارگردان  تاریخ ژاپن در عصر ترس و حشت است که این دو عنصر را به خوبی میشناسد و با انتقال ترس از طریق صحنه ها و صداهای دلهره اور به خوبی اشناست ،فیلم اب تیره همانند دیگر فیلم های دیگر دارای صحنه های ترسناک و سرشار از سکانس های غافلگیر کننده و مور مور کننده است . بسیاری از مردمی که این فیلم رو دیدن بیشتر به سکانس های اخر این فیلم اشاره میکنند که بسیار غافلگیرشان کرده بود و هنوزم که هنوزه انها معتقد هستند که هیچ فیلمی نمیتواند جای ان را بگیرد . 
حال در سال 2005 سینمای هالیوود شروع به بازساری این فیلم کرد و اب تیره یا Dark Water بر روی پرده های سینما اکران شد که کارگردان ان والتر سالس و با بازیگری جنیفر کانلی و تیم راث است . از دیگر بازیگرها می توان به دوگری اسکات،جان سی ریلی ، پیت پاستویت ، پرلا هانی ـ هاردینه ، ایریل گید اشاره کرد . این فیلم در تاریخ 8 ژوئیه 2008 منتشر شد و فروش جهانی اش به 50 میلیون دلار رسید 
  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۱)

(:
پاسخ:
اریگاتو گذایماشتا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی