بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۲۰۰۱ HELLSING

2001 HELLSING

انیمه

سازمان سری به نام هلسینگ، توسط آبراهام ون هلسینگ پایه‌گذاری شده تا از ملکه و انگلستان در برابر موجودات فرا طبیعی شیطانی چون خون‌آشام‌ها و هیولاها محافظت کند. جلودار این سازمان آلوکارد کسی است که با همه چیزهای خون‌آشامی مقابله می‌کند، بیشتر به این دلیل که خود نیز یکی از آن‌هاست. وقتی سِراس ویکتوریا در اثر جراحتی مهلک رو به مرگ بود، آلوکارد با تبدیل کردن او به خون‌آشام او را نجات می‌دهد. از آنجا به بعد آن‌ها پیوندی مرید و مرادی پیدا می‌کنند. هرچند رابطه آن‌ها پیچیده است، اما آن‌ها همیشه نسبت به هم اعتماد و شکیبایی دارند.

متأسفانه «هلسینگ» تنها در ۱۳ اپیزود ساخته شد و میل مخاطبینش را برای دیدن خون بیشتر و البته آلوکارد بیشتر بی‌پاسخ گذاشت؛ اما این مجموعه چنان کار فوق‌العاده‌ای در زمینه هارور و اکشن انجام داد که یکی از بهترین انیمه‌های تمام دوران لقب گرفت.

انیمه


هلسینگ (به انگلیسی: Hellsing) یک سری مانگای ژاپنی نوشته و طراحی شده توسط کوتا هیرانو است. این سری برای اولین بار از سال ۱۹۹۷ در مجله Young King OURs منتشر شده و تا سپتامبر ۲۰۰۸ ادامه داشت.

از روی این مانگا یک مجموعه انیمه ۱۳ قسمتی نیز توسط استودیوی گونزو ساخته شده‌است که برای اولین‌بار در ۱۰ اکتبر ۲۰۰۱ از شبکه فوجی تلویژن پخش شده و تا ۱۶ ژانویه ۲۰۰۲ ادامه داشت. نسخه انیمه داستان متفاوتی را دنبال می‌کند، بویژه در پایان مجموعه، اما دارای شخصیت‌هایی مشابه با نسخه مانگا می‌باشد. مانگا، انیمه و اووی‌ای مجموعه هلسینگ به خاطر استفاده فراوان از خشونت شهرت دارد.
شخصیتهای اصلی این انیمه عبارت اند از :

1- آلوکارد

2- سراس ویکتوریا

3- سر اینتگرا هلسینگ

4- پالادین الکساندر اندرسون

5- اینکاگنیتو


  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۲)

خب من که هنوز ندیدمش ولی اگه خون و خون ریزی توشه عالیه یکی از دوستام این انیمه رو بهم معرفی کرده بود اما من ندیدم ش و الان میخوام برم دانلود ش کنم با این توضیحاتی که دادین معلومه ژانر فوق‌العاده ترسناکی داره

پاسخ:
با سلام خدمت شما ... خیلی ممنون از این که نظرتون در این باره گفتید ...
این انیمه بسیار قشنگی هست و من به شما پیشنهاد میکنم که ببنید 
با تشکر 

سلام معنی تتوی پشت دست آلوکارد چی هست؟ 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی