بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

افسانه ژاپنی کوچیساکه اونا

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه ی خواننده های وب 

- امیدوارم که از مطالب قبلی که در سایت قرار دادم راضی باشید با اینحال من سعیم رو میکم که مطالب به روز تر رو در وب قرار بدم و اگاهی و اطلاعات شما رو بالا ببرم 

من به همه ی شما هم یک عذرخواهی بدهکارم چون دو سه روزی بود که به وب سایتم سر نزده بودم اما خب دلیل داشتم و دلیلم این بود که داشتم مطالبی رو  که پیدا کرده بودم برا ی شما عزیزان طبقه بندی میکردم اما بازم شرمندم 

اما حالا از این حرفها بگذریم میخوایم بریم سر موضوع جدید ...(افسانه های ژاپنی )

همه ی شما باید کمو بیش در مورد افسانه های ژاپنی مطالبی در تلگرام و حتی تلویزیون دیده یا حتی گوش داده باشید و حالا من قراره از افسانه های ژاپنی شروع کنم و امیدوارم که لذت کافی رو ببرید

نویسنده : سیده فاطمه طباطبایی

عکس 

صحنه ای رو در ذهنتون تجسم کنید : فکر کنید که در حال برگشتن از مدرسه به سمت خونه هستید هوا مه الود است و بارون شدیدی هم می اید ناگهان زنی رو در راه می بینید که یک ماسک جراحی بر روی صورت خود دارد (البته گذاشتن ماسک در ژاپن برای در امان ماندن از آلودگی هوا بسیار عادیست!)

او جلوی شما را میگیرد و از شما می پرسد : ایا من زیبا هستم ؟ (?Watashi kirei)

عکس

و قبل از اینکه شما جوابی به او بدهید اشک هایش از چشمان زیبا و نافذش جاری می شوند و ناگهان ماسک را از صورت بر می دارد و دهانش که از یک گوش تا گوش دیگر پاره شده نمایان می شود زبانش به طرز چندش آوری در دهانش می چرخد و بار دیگر از شما می پرسد :((آیا من زیبا هستم؟))

اگر شما به او بگویید که زیبا نیست در دم شما را با قیچی بسیار بزرگی خواهد کشت و اگر به او بگویید زیباست او ناگهان ناپدید می شود و وقتی شما دم در خانه تان می رسید قیچی بزرگی بر می دارد و دهن شما را از یک گوش به گوش دیگر پاره می کند.

اگر هم فرار کنید شما را می کشد.

اما نکته ی ماجرا اینجاست :

جمله ی "Watashi kirei" بسیار مشابه جمله ی" Watashi kire " به معنی اجازه ی بریدن (دهانت) را دارم؟

است.به همین دلیل اگر به او بله بگویید دهان شما را پاره خواهد کرد!

و اگر شما به او نه بگویید حرف شما را به منظور نه گفتن به پرسش آیا من زیبا هستم برداشت می کند

بهترین جواب برای او این است که : ((تو معمولی بنظر میایی)) در این صورت او گیج خواهد شد و شما وقت کافی برای فرار پیدا می کنید.

کوچیساکه اونو چگونه به این شکل در آمده؟

حتما با خود میگویید کوچیساکه اونو چگونه به این شکل در آمده؟

بعضی ها می گویند چهره ی کریه و دهان پاره شده ی او حاصل عمل جراحی اشتباه است.بعضی ها می گویند او در تصادف شدید رانندگی به این شکل در آمده

و عده ای هم می گویند که او بیماری روانی بوده که خود دهانش را به این شکل در آورده.

عکس

اما بر اساس یک افسانه :سال ها پیش، در ژاپن زنی زندگی میکرد که بسیاز زیبا و مغرور بود.او ازدواج کرده بود و همسرش یک سامورایی بود و فکر می کرد همسرش به او خیانت می کند. تا سر انجام روزی شمشیرش را برداشت دهن دختر را از گوشی به گوش دیگر پاره کرد و فریاد زد:((حالا چه کسی فکر می کند تو زیبا هستی؟))
روح دختر نفرین شد و از آن به بعد با ماسک جراحی برای پوشاندن صورت وحشتناکش در خیابان ها پرسه می زد.

قصه ی این زن در تابستان و بهار 1979 دوباره بر سر زبان ها افتاد بطوریکه مانند آتش در همه جا پیچید و تعداد زیادی از شهرهای ژاپن را در بخاری از جنس ترس فرو برد.پلیس برای پیشگیری از فاجعه مامورین و حتی معلمان را به مواظبت از دانش آموزان در راه مدرسه می گماشت.

در 2004 در کره ی جنوبی گزارشاتی درباره ی زنی با ماسک قرمز منتشر شد که بچه ها را تعقیب می کرد.

در 2007 یک سرهنگ نوارها و گزارشاتی درباره یک زن که ماسک بر صورت داشت و در سال 1970 بچه های کوچک را تعقیب می کرد یافت.آن زن در پی تصادف رانندگی به کما رفت و کمی بعد مرد. دهن آن زن از گوشی به گوش دیگر پاره شده بود

در ادبیات ایالات متحده ی آمریکا داستان متشابهی وجود دارد درباره ی دلقکی که داخل سرویس بهداشتی مدارس پنهان می شود و از بچه ها می پرسد :(لبخند برای تمام زندگی یا مرگ؟کدام را ترجیح می دهی) و اگر شما جواب بدهید لبخند برای تمام زندگی یک چاقو از لباسش در میاورد و دهان شما را پاره می کند

  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۱)

یچیزی بگم؟ اسم فامیلیت با من یکیه حتی منم سیدم.... یعنی چییییی همزادمی خواهر؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی