بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

مروری بر فیلمهای ترسناک برتر سینمای ژاپن ( J-Horror ) 5

با عرض سلام خدمت خوانندگان وب

ـ خیلی خوشحالم از اینکه من رو دنبال میکنید و مطالبی که امیدوارم ازش راضی باشید مورد مطالعه قرار میدید ...این مطلبی که امروز قراره بزارم اخرین مطلب از موضوع معرفی ترسناک تریم فیلم های سینمای ژاپن هستش و قراره از فردا سر فصل جدیدی رو مورد بررسی و حتی نقد قرار بدیم اما همین ژانر ترسناک رو ادامه خواهیم داد چون خیلی از رازهایی که ما در این دنیا باهاش زندگی میکنیم سر به مهر مونده و خود من هم جزعی از افرادی هستم که دلم میخواد در مورد این رازها بیشتر بدونم پس اگر شما هم موافق هستید به دیدن مطالب وب من ادامه بدید چون موضوعات جدید و جالب تری در راه ... دیگه زیاد حرف نمیزنم و میرم سراغ موضوع اصلیمون 

ازتون خواهش میکنم که نظرتون رو در مورد مطالبم اعلام کنید و هر انتقادی هم دارید بگید 

نویسنده : سیده فاطمه طباطبایی

فیلم 

خب من در پست های قبلی که منتشر کردم به چهار فیلم برتر سینمای ژاپن اشاره کردم و حالا قراره به اولین و برترین فیلم ترسناکی که توانسته جایگاه و رتبه ی اول رو به خودش اختصاص بده می پردازم 

 اسم این فیلم ترسناک حلقه نام دارد ... فیلمی که در ژانر ترسناک توانسته طرفدارهای زیادی را به دنبال خود داشته باشد همه ی شما باید فیلم حلقه که در سال 2002 منتشر و توسط گور وربینسکی ساخته شده است رو دیده باشید اما این فیلم فقط یه نسخه ی بازسازی شده از سوی کشور امریکاس و نسخه ی اصلی ان ژاپنی می باشد که در سال 1998 و در سبک وحشت روانشناختی توسط کارگردانی ژاپنی به نام هیدئو ناکاتا و به تهیه کنندگی تاکا ایچیسه و به نویسندگی هیروشی تاکاهاشی ساخته و منتشر شد . این فیلم اقتباسی از روی رمان حلقه به نوسندگی کوجی سوزوکی است که تا به الان هنوزم که هنوزه طرفداران خاص خودش را دارد و در سبک خویش از نظر مردم بی نظیر است . بعد از ساخت اولین سری از فیلم حلقه در سال 1998 ، در سال 2002 نسخه ی امریکایی این فیلم که در بالا توضیح دادم ساخته شد و توانست طرفداران زیادی به دست بیاورد و هزینه ای که برای این فیلم ارائه شد 48 میلیون دلار می باشد .

فیلم

من در متن بالا اعلام کردم که این فیلم از روی رمان ترسناک حلقه بازنویسی شده حالا میخوام در مورد این رمان بیشتر توضیح بدم تا اگر هم این فیلم رو مشاهده نکردید با خوندن این مطالب به ترسناک بودن و همچنین به قشنگ بودن فیلم پی ببرید . رمان ترسناک حلقه همونطور که گفتم توسط کوجی سوزوکی و با ژانر وحشت و رمزگونه در سال 1991 منتشر شد ...حلقه اولین کتاب در سری رمان های حلقه به شمار می اید از روی این ای رمان دو مجموعه ی تلویزیونی ... یک سری مانگا و یک سری فیلم سینمایی با همین عنوان در سال 1998 و نسخه های کره ای ان به عنوان ویروس حلقه و نسخه ی امریکایی ان با همین نام عرضه و منتشر شد حال داستان این رمان از این قرار است که هنگامی که چهار نوجوان تندرست در توکیو به طور مرموزی و همزمان بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست می‌دهند، کازویوکی آساکاوا، روزنامه‌نگاری که از قضا عموی یکی از مرحومان نیز به شمار می‌رفت، تصمیم گرفت خود به شخصه این مسئله را بررسی کند. تحقیقات او در نهایت به نوار ویدئویی ختم شد که این چهار نوجوان دقیقاً یک هفته قبل از مرگشان آن را تماشا کرده بودند. آساکاوا با دیدن فیلم که محتوای آن یک سری تصاویر عجیب و مبهم و تکه فیلم‌های آزاردهنده‌ای بود و پایانی که به بیننده هشدار می‌داد یک هفته بیشتر زنده نخواهد ماند، مگر اینکه عمل خاصی صورت پذیرد. این نوار ویدئویی اثر روحی و روانی ناگواری بر آساکاوا وارد نمود و او هیج شکی نداشت که این هشدار یک شوخی نیست و حقیقت دارد.

فیلم حال ساخت فیلم حلقه تا به الان ادامه داشته و قرار است سری جدیدی از فیلم حلقه اکران شود داستان این فیلم این جور روایت میشود :

داستان این فیلم دربارهٔ نوار ویدئو مرموزی است که هر کس آن را ببیند تلفن با او تماس می‌گیرد و به او می‌گوید هفت روز بعد خواهد مرد...

امیدوارم که از این پستم راضی باشید و حتی اگر مطالبی درخواستی داشتید میتونید در نظرات به من اعلام کنید تا من اگر از دستم بر بیاد براتون در وب قرار بدم ...خیلی ممنونم که تا اینجا همراه من بودید و امیدوارم که این همراهی تا قرار دادن مطالب دیگه هم ادامه داشته باشه 


  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی