بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

مروری بر فیلمهای ترسناک برتر سینمای ژاپن ( J-Horror ) 4

به نام خداوند بخشنده ی مهربان

با سلامی دیگر خدمت خواننده های وب

ـ من از بابت دیروز به دلیل تاخیر در منتشر کردن پستم خیلی از همه ی شما عذرخواهی میکنم و امیدوارم که از دست من  ناراحت نباشید . امروز قراره یکی دیگر از فیلم های ترسناک سینمای ژاپن رو مورد بررسی قرار بدم و توضیحاتی که لازمه در مورد این فیلم ترسناک بدونید رو در اختیارتون قرار بدم فیلم کینه جزی از فیلمایی محسوب میشه که اکثر مردم دنیا اون رو میشناسن و همه به ترسناک بودن اون باور دارن چون این فیلم هم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و هر اتفاق و یا از هر کلمه ای که در این فیلم منتشر میشود واقعی است اما اکثر مردم بیشتر این سوال در ذهنشون ایجاد میشه که چرا شخصیت فیلم کینه یه دختر با بدنی عجیب و غریب است و در ان طرف داستان پسری را نمایش می گذارد که خیلی مهربان است ؟ شما هم ممکن است با دیدن این فیلم همچین نظری در ذهنتون پیش بیاد ، با اینحال من دیگه در حرف زدن زیاده روی نمیکنم و میرم سر اصل موضوع ...

پس با من همراه باشید

نویسنده : سیده فاطمه طباطبایی
فیلم 

نام این فیلم ترسناک و دلهره اور کینه نام دارد که یک ورژن امریکایی – ژاپنی است ( محصول ساخت هر دو کشور است ) و از روی فیلم Ju-On که کاملا نسخه ی ژاپنی است ساخته شده است . ساخت این فیلم از سال 2000 کلید خورد و سال ساخت ان تا 2009 ادامه داشت اما بعد از ان دیگر هیچ فیلمی از روی ان ساخته نشد تا اینکه امریکایی ها تصمیم به بازسازی از روی تمام سری قسمت های این فیلم را بر عهده گرفتند و علاوه بر ان قسمت های جدیدی راساختند که همان کینه نام گذاری شد و دارای 5 اپیزود می باشد . این فیلم از سال 2000 تا 2009 با پیشرفت خارق العاده ای که داشت همه را جذب خود میکرد و حتی میانگین بازدید کنندگان در کشور ژاپن و دیگر کشورها که این فیلم را خریداری کرده بودند رو به افزایش بود و حمایت گسترده ی اکثر مردم جهان رو به رو شد . این فیلم توسط تاکاشی شیمیزو ساخته شد ... تاکاشی شیمیزو زاده ی 27 ژوئیه 1972 در شهر مائه باشی گونمای ژاپن است ودر عرصه ی کارگردانی و فیلمنامه نویسی و تهیه کنندگی فعالیت به سزایی دارد . این فیلم در رتبه بندی جدول ترسناک ترین فیلم سینمای ژاپن در رتبه ی دوم قرار گرفت و به دلیل صحنه های ترسناکی که در فیلم وجود داشت باعث ایجاد ترس و وحشت میان افرادی که این فیلم رو مشاهده کرده بودن ایجاد کرده بود فیلم کینه شرح حال یک نفرین را نشان می دهد که برا اثر مرگ یک شخص بی گناه به وجود می اید و هیچ کس نمی تواند با ان مقابله کند مگر اینکه خود را تسلیم و مرگ خود را قبول کند . با اینکه زمان زیادی از ساخت این فیلم ترسناک میگذرد اما خیلی از مردم مشتاق دیدن دوباره ی این فیلم هستند چون معتقدند که وقتی یک فیلمی از روی یک روایت یا داستانی واقعی ساخته شده باشد هر چه قدر هم که ان را ببینند باز هم می توانند ترس را تمام وجودشان حس کنند . همیشه عنصر هایی در فیلم ها و سریال ها وجود دارد که مخاطبان را به سمت خودش جلب میکند ... به نظر شما عنصری که در این فیلم وجود دارد چیست ؟ اگر نظر من را بخواهید اول به گریم این فیلم اشاره میکنم برای مثال مادر و پسری که در فیلم کینه حضور دارند رنگ پوستشان بیش از اندازه سفید و حتی سرد است و اما چرا ؟ اشخاصی که میمیرند بعد از اینکه قلبشان از کار می افتد و پیگر جریان خون در بدنش از کار می افتد پوست از حالت رنگی خود خارج میشود و کم کم رنگ اصلی خود را از دست میدهد و سفید سفید میشود و همچنین سرد چرا چون دیگر بدن حرکتی ندارد ... گردش خونی وجود ندارد ... عنصر بعدی صدا و موسیقی است که خیلی بر روی افرادی که فیلم را مشاهده میکنند اثر میگذارد مخصوصا اگر فیلم ترسناک باشد چرا چون در ساخت فیلم های ترسناک از ساز های خاصی استفاده میشود تا فرد بتواند با ان موسیقی ترس را در تک تک اندام هایش حس کند . همه ی این عنصرها وقتی که به درستی در کنار هم قرار بگیرند یک موفقیت بسیار عالی به دست می اید .

یکی از بهترین دیالوگ های این فیلم این است :

وقتی یک نفر در خندق قدرت  خشم و نفرتو کینه بمیرد مصیبت به وجود می اید

عذاب و نفرین در محل مرگ انباشته میشود و کسانی که با ان مواجه بشوند

توسط انتقام نفرت از بین می روند

فیلم  
فیلم 

فیلم
  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی