بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

9انیمه برتر جهان

انیمه 9 انیمه برتر جهان :

 Ergo Proxy

یکی از بهترین آثار استدیو ورشکسته Manglobe. داستان این انیمه زیبا در بستری پسا آخرالزمانی جریان دارد. جنگی بزرگ در گرفته و تمامی کره زمین امکان زیستن وجود ندارد به جز در چند شهر خاص که در زیر گنبدی عجیب هستند که این گنبدها حیات انسانها را مهیا کرده اند. و در بقیه‌ی زمین با بیابانی سراسر گسترش یافته مواجه هستیم. بیابانی به اندازه کره زمین. باد گاهی حیات مرده و خاک بی حاصل آن را به حرکت وا می‌دارد و مجدد می ایستد. نور خورشید توانایی تابیدن به سطح زمین را به دلیل گرد و غبار ناشی از جنگ بزرگ ندارد.

این اثر سه شخصیت اصلی دارد که برای پیدا کردن ریشه یک سری از اتفاقات و موجودیتی به نام پراکسی، راهی سفری در این بیابان بیکران می‌شوند. داستان از روایت و پرداخت بسیار خوبی برخوردار است و حتی بی ربط‌ترین قسمت‌های انیمه نیز در راستای پرداخت هرچه بهتر شخصیت‌ها و دنیای مورد ذکر این انیمه است.

موسیقی پایانی این انیمه نیز با اشانتیونی ویژه همراه است. آهنگ Paranoid Android از گروه فوق العاده RadioHead شنیدن این آهنگ زیبا بعد از بیست دقیقه‌ای عجیب، تجربه واقعا محشری را رقم زده است.

  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی