بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

7 انیمه برتر جهان

انیمه 7انیمه برتر جهان :

Berserk

اولین و بهترین اقتباس از بخش ابتدایی مانگا مشهور «وحشی» اثر کنتارو میورا که در حال حاضر یکی از معروف‌ترین مانگاکاها در سرتاسر دنیا محسوب می‌شود. اقتباسی درجه یک البته با خلاصه سازی بسیار و پرداختی بینظیر. به شخصه توقع همچین داستان و شخصیت‌پردازی قوی از این اثر نداشتم. فکر می‌کردم با نقش اصلی که صرفا عضله‌ای متحرک است طرف هستم و در مدت زمان ۲۵ قسمتی این انیمه فقط شاهد تکه پاره شدن حریف‌های نگون بخت خواهم بود. این اتفاق کم و بیش افتاد. حتی در این زمینه پا را از تصورات من نیز فراتر گذاشت و فقط در یک قسمت شاهد به هلاکت رسیدن ۱۰۰ فرد، آن هم فقط توسط شخصیت اصلی بودم. ولی در کنار مبارزات زیبای اثر،انیمه از شخصیت پردازی و داستان بسیار قوی و ساختارمندی برخوردار است که مطمئنا پس از گذشت چند قسمت میزان عمقی که هر شخصیت در داستان پیدا کرده است هر بیننده‌ای را به تعجب خواهد انداخت.

وقایع داستان در حال و هوایی مشابه قرون وسطی در جریان است. امپراطوری‌های شمال و جنوب قریب به ۱۰۰ سال است درگیر جنگی بیهوده و خانمان‌سوز هستند و این شهرها و مناطق میانی است که بیشترین ویرانی و مرگ و خون نصیبشان شده است. مناطقی که کمترین ارتباطی به دو پادشاهی در حال جنگ ندارند و باید تمام تقاص پس بدهند. در همچین شرایطی که صرفا زنده ماندن به اولویت اول و آخر هر فردی بدل می‌شود، شخصیت اصلی بیخانمان مزدوریست که با شرکت در جنگ‌های بی‌حاصل مختلف و کشیدن شمشیر امرار معاش میکند. در طی سلسله‌ای از اتفاقات به ارتشی مستقل با فرماندهی فردی با نام گریفیث برمی‌خورد و این برخورد نه تنها سرنوشت گاتس، شخصیت اصلی داستان بلکه سرنوشت کل دنیا راتحت شعاع خود قرار می‌دهد. برخوردی که سر منشا دوستی عمیق و سپس نفرتی بی انتها می‌شود.

اگر این انیمه رو دیده‌اید و باب میل شما واقع شد مانگا را از ابتدایش بخوانید. انیمه همانطور که پیش‌تر ذکر کردم دارای حذفیات بسیاری است که برای فهمیدن اتفاقات آینده،خواندن بخش‌های حذف شده الزامیست. عجله‌ای هم موقع خواندن مانگا به خودتان راه ندهید. ۲۰ و خورده‌ای سال است که در حال انتشار است و هنوز نیز مسیر طولانی تا انتها در پیش دارد. روند انتشار نا‌منظمی هم دارد. برای همین با خیال راحت و آرام آرام شروع کنید به مطالعه مانگا. هیچ عجله‌ای در کار نیست.

  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی