بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

4 انیمه برتر جهان

انیمه  4 انیمه برتر جهان :

Fate/Zero

فرقی نمی‌کند از طرفداران چه سبکی از دنیای انیمه‌ها باشید ولی هنگامی که با یک داستان اساطیری روبرو باشیم ما ایرانی‌ها ناخودآگاه به سمت آن داستان کشیده می‌شویم چون ما از متولد یک کشور با تاریخ قوی هستیم که در فرهنگ خود قهرمانان زیادی را گنجانده است. و در اینجا انیمه‌ی زیبای Fate/Zero دست خود را بر روی اساطیر و قهرمانانی از نقاط مختلف جهان گذاشته است. داستان بدین شرح است که هر ۶۰ سال یک بار در یک رویداد مهم هفت خانواده‌ی اصیل به وسیله‌ی قدرتمندترین اعضای خود وارد یک جنگ می‌شوند که پیروزی در آن بسیار مهم است که برای شخص پیروز هم مزایای زیادی دارد که بیشتر از این در مورد داستان توضیح نمی‌دهم.

این هفت قهرمان هر کدام می‌توانند برای موفقیت در این جنگ یک اسطوره را احضار کنند که در بین این اسطوره‌ها اشخاصی مانند اسکندر مقدونی (لعن الله علیه)، شاه آرتور (همان شمشیر در سنگ معروف)، گیلگمش، یک اساسین عرب به نام حسن و … که حضور چنین شخصیت‌هایی نا خودآگاه ما را به سمت خود جذب می‌کند.

علی‌رغم استفاده از قهرمان‌های نام‌آشنا در این انیمه شخصیت‌سازی بسیار خوب کار شده است و به شدت مجذوب کننده است.

  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی