بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

2 انیمه برتر جهان

انیمه  2 انیمه برتر جهان :

Monster

اگر از من بپرسند درام‌ترین انیمه دنیا چه اثریست؟ بدون تامل نام «هیولا» بر زبانم خواهد آمد. هیولا، این بزرگترین شاهکار ناوکی اوراساوا، یکی از بهترین مانگاکاهای حال حاضر ژاپن است که اقتباسی از مانگایی به همین نام است و در سال ۲۰۰۴ در ۷۴ قسمت توسط استدیو خوش‌نام MadHouse ساخته شد و به سرعت جای خود را در بین بهترین انیمه‌های تمام دوران باز کرد.داستان این اثر درمورد انسان‌ها و سرشت سیاه آن‌ها است. داستان درمورد پزشکی پاک و مهربان است که یک اشتباه مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد و به دنبال جبران اشتباه نکرده‌ی خویش عازم سفری پر خطر در سرتاسر آلمان و چکسلواکی سابق می‌شود. با اسرار بسیاری مواجه می‌شود، تاریکی‌های بی‌شماری را می‌بیند و رنج‌های بسیاری را متحمل می‌شود تا «هیولا» را پیدا  کند. هیولایی که بوسیله انسان‌هایی پست و حریص قدرت

به‌وجود آمد و اکنون که از کنترل خالقان خویش خارج شده است، مشغول پخش کردن جنون و نفرت خود بر تمامی دنیاست. داستان درمورد هیولا و سفر دکتر تنما به دنبال او و پی بردن از اسرار و منشا زندگیش است.

  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی