بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

15 انیمه برتر جهان

انیمه  15 انیمه برتر جهان :

Naruto

از کودکی در کنار نام‌های سامورایی و نینجا یک نام دیگر در گوشه و کنار و در بعضی از فیلم‌های قدیمی به گوشم ‌می‌خورد و آن نام «شینوبی» بود. ولی اطلاعات چندانی در مورد این جنگوها نداشتم و در یک فیلم بسیار خوش ساخت شرقی در سال‌های دور باری دیگر با آن‌ها روبرو شدم و دنیای این جنگوها آن‌قدر خوش ساخت و هیجان انگیز بود که مرا شیفته‌ی خود کرد ولی در پایان این فیلم آخرین دهکده‌ی مخفی شینوبی‌ها به دستور حکومت سلطنتی نابود شد و در پایان برای من چیزی جز افسوس نماند که چرا دنیای مهیج شینوبی‌ها آن‌قدر زود برای من تمام شده است. تا اینکه بالاخره با دنیای انیمه‌های ژاپنی آشنا شدم و به صورت تصادفی اولین انیمه‌ای که من دانلود و تماشا کردم ناروتو شیپودن بود. به این صورت من همراه شدم با کارآموز کودکی به نام ناروتو اوزوماکی که یک فرد به شدت احمق ولی با پشتکار است و به همراه هر جوتسویی «فن» که یاد می‌گرفت با او همراه شدم. بعد از مدت‌ها به گنجینه‌ای بی بدیل از دنیای شینوبی‌ها دست پیدا کردم ولی با تماشای آن از این دنیا سیر نمی‌شدم بلکه روز به روز بیشتر تشنه‌ی تماشای دنیای شینوبی‌ها شدم. پیش از این دنیاهای ساخته شده به دست نویسنده‌ها و کارگردان‌های زیادی را دیده بودم ولی نکته‌ای که در انیمه‌ی ناروتو به خوبی رعایت شده است این است که استانداردها و قوانینی را که حاکم بر دنیای خود می‌کند را هیچ وقت زیرپا نمی گذارد و به عنوان مثال اگر شخصی در یک مبارزه پیروز می‌شود تحلیل محکمی بر استراتژی او در جنگ پشت قضیه هست و هیچ‌گاه از قوانین دنیای شینوبی‌ها خارج نمی‌شود که یک اتفاق عجیب و غریبی که در تعاریف داستان قابل هضم نباشد رخ دهد (این نکته‌ی آخر را از آن رو ذکر کردم که در سریال خاطرات خون‌آشام از این قضیه بسیار رنجیدم و سرانجام تماشای این سریال را به همین دلیل رها کردم). اگر شما هم دنیای شینوبی‌ها را دوست دارید فرصت را از دست ندهید و این انیمه‌ی زیبا را تماشا کنید.
  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۱)

  • دانلود فیلم و سریال
  •  دانلود انیمه ناروتو: شیپودن Naruto: Shippûden با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

    دانلود انیمه ناروتو: شیپودن به همراه زبان اصلی ژاپنی و دوبله انگلیسی

    کیفیت 720p اضافه شد

    قسمت 500 (آخر) اضافه شد

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی