بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

14 انیمه برتر جهان

انیمه  14 انیمه برتر جهان :

Ghosts in the shell: stand alone complex

در آینده‌ای نه چندان دور علم بشر به جایی می‌رسد که هر انسان می‌تواند به یک ماشین متصل شود و آن را به طور کامل کنترل کند این پیشرفت قدرت‌های فیزیکی و سایبری را متحول می‌کند و مرز بین این دو را از بین می‌برد. این پیشرفت همراه با خوبی‌هایی که دارد زمینه را برای جرم‌های جدید و خطرناک‌تر مهیا می‌کند از همین رو دولت ژاپن برای مقابله با این جرم‌های حساس و سنگین واحد پلیس ویژه‌ای به نام سکشن ۹ را بنا می‌گذارد. سکشن ۹ همان بخشی است که شخصیت‌های اصلی انیمه‌ی ما در آنجا حضور دارند و در هر قسمت با مشکلی تازه سر و کله می‌زنند. رئیس آن‌ها پیرمردی است به نام دایسوکه آراماکی و فرمانده‌ی اصلی هم که همان شخصیت اصلی است زنی است به نام موتوکو کوساناگی. آن‌ها معمولا در ماموریت‌های خود سربلند بیرون می‌آیند ولی هنگامی که سخن از یک هکر خطرناک با لقب «مرد خندان» به میان می‌آید اوضاع بهم می‌ریزد.

این انیمه‌ی سریالی بعد از پخش فصل اول با تحسین‌های زیادی از سوی بیننده‌ها و منتقدها روبرو شد که به همین علت فصل دوم و چندین فیلم سینمایی و بازی ویدئویی از آن ساخته شده است و جالب است بدانید در جدیدترین فیلمی که قرار است از روی این انیمه ساخته شود فضای هالیوودی خواهد داشت و یک فیلم ژاپنی نخواهد بود که اسکارلت جانسون نقش موتوکو کوساناگی را بازی خواهد کرد.

  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی