بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

13 انیمه برتر جهان

انیمه 13 انیمه برتر جهان :

Cowboy Bebop

از ابتدای به وجود آمدن صنایع تصویری علاقه‌ی شدیدی برای به تصویر کشیدن دنیای وسترن وجود داشته است و انیمه‌ی Cowboy Bebop هم سعی در استفاده از این فضا است ولی اشتباه نکنید شما با یک انیمه‌ی وسترن روبرو نیستید و این انیمه دنیای خود را ترکیبی از دنیای وسترن و فضایی ساخته است که با استفاده از المان‌های این دو سبک یک انیمه‌ی زیبا و خوش‌ساخت را به وجود آورده است.
شخصیت‌های اصلی این انیمه جایزه بگیر هستند که همانند همان جایزه‌بگیرهای غرب وحشی دنیای وسترن گوش به زنگ و منتظر به دست آوردن طعمه‌های بزرگ هستند و از این راه خرج امورات خود را بدست می‌آورند. شوخی‌های همیشگی دنیای انیمه‌های ژاپنی به وفور در این انیمه دیده می‌شود که لحظات نابی را برای ما به وجود می‌آورد.
  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی