بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

11 انیمه برتر جهان

انیمه 11 انیمه برتر جهان :

Ping Pong The Animation

برخورد اول خیلی‌ها با این انیمه ممکن است چندان خوشایند نباشد. سبک خاص طراحی و رنگ‌بندی‌ها در دقایق ابتدایی به دل خیلی از افراد را خوش ننشیند. ولی اگر اهل قضاوت زودهنگام نیستید و سلیقه‌ای بسته و فیلتر شده ندارید خیلی زودتر از آننچه که فکرش را بکنید در دام این انیمه ورزشی بی‌نظیر و شخصیت‌های فوق‌العاده‌اش خواهید افتاد. این انیمه همان‌قدر که درمورد پینگ پونگ و این ورزش زیبا است درمورد پینگ پونگ هم نیست! گویا این ورزش فقط بهانه‌ای است که ما با شخصیت‌های اصلی این اثر مواجه شویم و از درونی‌ترین خلقیات و اسرارشان با خبر شویم. اخلاقیات و اعتقاداتی که همگی در میز چوبی پین پونگ و توپ ۷/۲ گرمی آن خلاصه شده است.

این انیمه نیز مشابه بسیاری از اثرهای دیگر اقتباسی از مانگایی با نامی مشابه است که مسئولیت این اقتباس را ماسااکی یواسا خلاق عهده‌دار شده است. به جرات می‌توان گفت، انیمه‌ای که یواسا برای این مانگا ساخت کیفیت و درجه زیبایی محصول اصلی را چند پله بالاتر برده است. این شخصیت به هر کجا که برود محصول زیر دستش را از سلایق و سبک کاری ویژه خودش بی نصیب نمی‌گذارد و در جای جای این اثر هم می‌شود به وضوح رد پای او را دید که با چه خلاقیت و هنر مهار ناشدنی به این ورزش و شخصیت‌های اصلی داستان جان بخشیده و دغدغه‌های انها را به دغدغه بیننده بدل می‌کند.

  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی