بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

10 انیمه برتر جهان

انیمه  10 انیمه برتر جهان :

Gintama

ژانر وسترن چه جایگاهی در هالیوود و سینمای امریکا دارد؟ سامورایی‌ها و نحوه زندگی و فرهنگشان همان جایگاه را در سینمای ژاپن و صنعت انیمه این کشور عهده‌دار است. در سینما، احتیاجی به معرفی بزرگان این سبک و شاهکارهای بی بدیلشان نیست. در دنیای انیمه چند اثر هستند که تواسنته‌اند به بهترین شکل حق مطلب را ادا کنند و ویژگی‌های مختلف این سبک را در خود پیاده کنند. محصولاتی از جمله Rurouni Kenshin  و Samurai Champloo و …

یکی از زیباترین و در عین حال نامتعارف‌ترین انیمه‌های حاضر در این سبک اثریست با نام روح نقره ای Gintama. ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چرا نامتعارف؟

دوره‌ی ادو تاریخ ژاپن که با شوگان سالاری توکوگاوا همراه بود سرآغاز ژاپن نویسن و اخرین دوره‌ای بود که سامورایی‌ها و مسلکشون بر این کشور حکومت می‌کردند هرچند در مدت زمان ۲۶۵ ساله این دوره هم‌چنان حرف اول و آخر را شوگان و زیردستانش می‌زدند. حالا تصور کنید یک‌دفعه موجوداتی بیگانه با کشتی‌های فضایی و تکنولوژی ۲۰۱۶ خود وارد زمین بشوند. آن هم در ژاپن دوره‌ی ادو! نتیجه نیز در نهایت به اثری کمدی، سامورایی، پارودی با نام Gintama خطم میشود!

آشی بسیار عجیب و دارای مواد اولیه‌ای از همه نوع اقسام که در بدمزه شدن آن کمترین شکی وجود نخواهد داشت. یک جایی از فرایند پخت این آش بالاخره یک چیز از زیر دست آشپز گرامی در می‌رود و کار دستش میدهد. ولی صبر کنید،این آشپز یک فرد معمولی نیست. کارش را بسیار خوب بلد است و ایده پخت این غذا را بارها در ذهنش حلاجی کرده است و با هنر و خلاقیت فوق‌العاده خویش یکی از بهترین دستور‌های آشپزی تمام دوران را به وجود آورده است. دستور پخت غذایی با نام یوروزیا

  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۱)

کنیچیوا 
وبلاگتون خیلی جالب و سرگرم کننده هست ^^
نقد های تیم نقادین بی شک جزو بهترین هاست :)
براتون آرزوی موفقیت میکنم 
گامباته کوداسای 
پاسخ:
مرسی عزیزم خیلی خوشحال شدم که خوشت اومد امیدوارم که از مطالب دیگه هم لذ ببری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی