بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

20 اتیمه برتر جهان

انیمه  بیستمین انیمه برتر جهان: 

Attack On Titan

همه چیز بعد از شکسته شدن یک دیوار بزرگ شروع شد، درست زمانی که انسان‌ها فکر می‌کردند دیگر از دست تایتان‌های عظیم الجثه در امان هستند، ناگهان یکی از دیوارها توان مقاوت در مقابل یک تایتان بزرگ را نکرده و شکسته می‌شود و همین امر شروع ماجرایی بسیار شگفت انگیز و متحیر کننده است. شروعی برای ماجراجویی شخصیت‌هایی که در قلب هرکدام یک تایتان نهفته است.

«حمله به تایتان» یک انیمه بسیار پرجزییات است که با دقت و وسواس خاصی به جزییات داستانی، ساخته شده است. هیچ اتفاقی بدون دلیل نیست و هیجان و استرس به همراه اوج حس همزاد پنداری در این انیمه باعث شده که حمله به تایتان در یک مدت زمان کوتاه به یک انیمه بسیار محبوب و پرطرفدار تبدیل شود، متاسفانه بعد از اتمام فصل اول، نزدیک ۳ سال است که فصل جدید از ادامه این انیمه ارائه نشده و این اتفاق باعث دلسردی و از یاد رفتن انیمه در بین طرفداران شده است. 

  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۲)

طراحی سایت ویدیویی مشابه یوتیوب و آپارات + آموزش مدیریت سایت + امکان کسب درآمد فقط 39 هزار تومن!!! نمونه سایت ها در http://site6.ir
پاسخ:
😊😊😊😊😊😊😊
طراحی فروشگاه اینترنتی +درگاه پرداخت + آموزش گذاشتن محصول فقط 39 هزار تومن!!! نمونه سایت ها در http://site6.ir
پاسخ:
خیلی ممنون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی