بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

19 انیمه برتر جهان

انیمه نوزدهمین انیمه برتر جهان: 

Rurouni Kenshin 


 یک نماینده تمام عیار در میان سامورایی‌ها در جمع انیمه های ژاپنی است، سطح کار انیمه رونین کنشین آنقدر بالاست که حتی بعد از موفقیت ساخت فیلم‌های آن در سینما هنوز به غیر از چند عنوان خاص در تم سامورایی، عنوان قابل توجهی از یک انیمه سامورایی که بتواند با کنشین رقابت کند ساخته نشده است. در انیمه کنشین توجه ویژه‌ای به شخصیت پردازی این سامورایی که با نام «هیتوکیری باتوسای» معروف است بسیار منسجم و پخته کار شده که باعث شده جایگاه ویژه‌ای در دل بینندگان داشته باشد از طرفی سرگذشت این سامورایی به نوعی با تاریخ کشور ژاپن نیز گره خورده که بر همین اساس می توان توجه وی‍ژه‌ای به این انیمه داشت.

  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی