بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

با سلام ..من در این وبلاگ مطالبی از رازهای نهفته ی جهان قرار میگیرد پس همراه ما باشید

بسمه الله الرحمن الرحیم

((گر نگه دار من ان است که من میدانم ))
(( شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ))
در این وبلاگ مطالبی در مورد راز های نهفته ی جهان و همچین افسانه های ایرانی و خارجی پرداخته میشود پس امیدوارم از مطالبی که قرار میدم راضی باشید و همچنین من منبع مطالب رو هم ذکر میکنم و امیدوارم که شما هم مثل من علاقه ای به فراتر از راز های این جهان داشته باشید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

17 انیمه برتر جهان

انیمه هفدهمین انیمه برتر جهان :

Death Note

به عنوان اولین انیمه‌ای که نگاه کردم آنچنان تاثیری در من گذاشت که باعث شد به صورت حرفه‌ای شروع به نگاه و دنبال کردن بقیه انیمه‌های موجود در دنیا بشوم، در واقع دفترچه مرگ برای من حکم یک شروع برای آشنا شدن با این دنیای بی‌کران را داشت. تاثیری که این انیمه بر من گذاشت آنقدر منحصربه فرد بود که هنوز هم بعد از گذشت سال‌ها تمایل دارم باز هم به دیدن مجدد این انیمه بپردازم. داستان، شخصیت‌های مختلف و مرموز در کنار اتفاقات پیچیده داستانی در انیمه تا آخرین دقیقه من را مات و مبهوت خود نگه داشته بود، بر همین اساس من دفترچه مرگ را به عنوان یکی از بهترین انیمه‌هایی که دیدم انتخاب می‌کنم که لایق حضور در لیست ما نیز است. 

  • fatemeh tabatabayi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی